رئيسية المنتدى | تفعيل العضوية  | إسترجاع كلمة المرور | المشاركات الجديدة | البحث في المنتدى |

العودة   منتدي عرب ويب سوفت > EMAD HAMDY

المحادثة بين EMAD HAMDY و samerdiaa
عرض رسائل الزوار 1 إلى 9 من 9
  1. samerdiaa
    09-10-2017 09:17 PM
    samerdiaa
    أو إيميل: samer.diaa@hotmail.com
  2. samerdiaa
    09-10-2017 09:00 PM
    samerdiaa
    السلام عليكم أستاذ عماد
    كل عام وانتا بخير، حاولت أتصل بيك على الرقم القديم بتاعك لأني حاليًا في دبي تأشيرة زيارة لكن يبدو إنك غيرت الرقم.
    لو حضرتك لسه موجود في الإمارات ياريت أقدر أكلمك لأني كنت محتاج أستشيرك في حاجة.
    شكرًا مقدمًا والسلام عليكم، رقمي: 0568833173
  3. samerdiaa
    05-16-2014 12:19 AM
    samerdiaa
    أ. عماد إذا كنت قرأت رسالتي أمس أرجو إلغاء الموضوع، لقيته في قمة الصعوبة بصراحة وهياخد مني وقت مهول وفالآخر مش ضامن الإجابات حتكون فعلاً صحيحة ولا لأز
    إن شاء الله لو لقيت أي حاجة تاني أكون متأكد من نفعها للأعضاء المحترمين هبلغك على طول.
    شكرًا
  4. samerdiaa
    05-14-2014 11:52 PM
    samerdiaa
    معلش بقا ماليش ف المنتدريات دورت على إرفاق ملف مش لاقيه
    هبعتلك بقا كوبي وبيست
    Answers of Learning Outcome Statements
    PART 1 – Financial Planning, Performance and Control
    Section A.1. Budgeting concepts
    a. Describe the role that budgeting plays in the overall planning and performance evaluation process of an organization.
    - A budget is a plan for the future expressed in quantitative terms. The budget is an expression of the company goals and objectives and what it wants to achieve in a certain period. When the company sets its budget, this provides mangers and employee a certain plan to work hard to achieve, at the same time provides managers a framework to evaluate the performance of the deferent unites.
  5. samerdiaa
    05-14-2014 11:51 PM
    samerdiaa
    أ. عماد
    السلام عليكم ورحمة الله
    أتمنى أن تكون في خير حال، انا كنت كلمتك من سنتين كدا من دبي وكنت عاوز أدخل الامتحان ومستعجل وعاوز ازاكر ف 4 أو خمس شهور. انا دخلت الامتحان ف مصر ولكن الحمد لله مفيش نصيب.
    كان عندي فكرة اني ازاكر من Learning Outcome Statements لأنها شاملة كل حاجة وف نفس الوقت أتعود اني اكتب الإجابة بنفسي مش قراية بس عشان اتعود على إجابة الأسئلة المقالية. وجه ف بالي أني اعمل ملف وورد فيه كل الإجابات دي وانزله على المنتدي. بس دي إجابات بتاعتي انا ومحاولاتي الشخصية بلغة سهلة عشان انا عارف مشكلة الانجليزي اللي انا نفسي بعاني منها
    يعني الموضوع محتاج حد يبص على الملف دا ويقولي إذا كان فعلا إجبابته تعتبر إجابة وافيه على السؤال ولا لأ.
    انا مش عاوز حد يعتمد عليها وبعدين تطلع بتضيع وقته، يا رب يكون الموضوع دا فيه فايده للناس عشان أنا فعلا أقسم بالله مش عارف أرد جميل المنتدى دا والناس اللي فيه كلهم إزاي، روح التعاون اللي هنا تخلي الواحد مش عارف يعمل إيه.
    أرجو الاهتمام بالموضوع عشان انا كمان لو لقيت إجاباتي مش وافيه هغير نظام المزاكرة بتاعتي.

أخوك من أسوان
    سامر الجبلاوي.
  6. EMAD HAMDY
    05-22-2012 10:12 AM
    EMAD HAMDY
    دا رقمي - أبوظبي
    0501640109
  7. samerdiaa
    05-21-2012 12:56 PM
    samerdiaa
    انا بذاكر دلوقتي من الماتيريال بتاعة auc، أفكاري متلخبطة شويه وتايه شويه لكن مش ببطل دعاء لكل اللي تعب في هذا الموضوع، والله موضوع عظيييييييييييييم جداً، وصدقة جارية ممتازة، والله انا دلوقتي لساني عاجز ادعيلكم بأيه ولا بأيه، اللهم بارك في كل من شارك في هذا الموضوع وفي أهله وماله وعلمه وعمله ووالديه وذريته وزوجه وتقبل يا ربي منه هذا العمل تقرباً أليك واجعل يا الله هذا العمل يدفع عنه سيئاته يوم القيامة ويكون شاهداً له............... اللهم آمين يا رب العالمين.
  8. samerdiaa
    05-19-2012 02:33 PM
    samerdiaa
    أنا آسف نسيت أكتب الميل بتاعي

samer.diaa@hotmail.com
  9. samerdiaa
    05-19-2012 02:32 PM
    samerdiaa
    السلام عليكم أستاذ عماد

والله انا محتاج استفسر منك على حاجات كتير، انا مصري وحاليا في دبي ببحث عن عمل وعاوز آخد الcma ومحتاج منك معلومات عشان ابتدي اذاكر وبعد مانزلت الماتيريال بتاعة الجامعة الأمريكية لقيت في حاجات مش عارف ارتب افكاري فيها ولأني لسه مش لاقي شغل لغاية دلوقتي قلت استغل وقتي في ال cma معلش لو سمحت محتاج منك ردود سريعة عشان الوقت بيضيع مني هدر وشاكر أفضالك وربنا يجعلو في ميزان حسناتك إن شاء الله
    انا حكتبلك الميل بتاعي مع اني مش عارف دا صح ولا غلط ف المنتدى بس متهيألي حيكون اسرع هوا أو السكابي أنا آسف على اني حتقل عليك لكن أخوك مزنوق فعلا ......... بارك الله فيك

الساعة الآن 09:23 PM